חיפוש

בלי מדים! כך תתלבשי לערב יחידה

להיות בצבא זה דבר מרגש! זה הזמן לתרום למדינה, להכיר חברים וחברות חדשים – רבים ילוו אותך למשך שנים ארוכות  – וזה הזמן להוכיח שאת יכולה לעשות הכול תוך השתתפות בפעילויות חשובות עבורך ועבור החברה הישראלית. אבל עם כל הטוב הזה מגיעים מדים בגווני ירוק, שלא תמיד מחמיאים לגופך או תואמים את מה שחשבת שיהיה הטוטאל לוק שלך. אם את מפנטזת על הרגע שחבריך ליחידה יראו אותו כמו שאת: יפה, קלילה, בלבוש אזרחי מלא טעם וצבעוניות – ייתכן שערב יחידה יאפשר לך את ההזדמנות לעשות זאת. ערב יחידה הוא ערב שכולו כיף המהווה הזדמנות ללבוש ביגוד אחר שאינו מדים, ובכך מאפשר לך "להפגיז" בטוטאל לוק שווה במיוחד. אז מה כדאי לך ללבוש לערב כזה? הנה כמה הצעות כיפיות ונוחות:

לוק קז'ואל ולא מתאמץ

כדי להיראות יפה וזוהרת, את לא צריכה יותר מידי. לוק לא מתאמץ עם ג׳ינס מחמיא שיושב עלייך בול, בתוספת נעליים אופנתיות במגוון סגנונות כמו נעלי בובה, מוקסינים מזמש או מגופני זמש מנומרים – כשעל גפך טי שירט מחמיאה ולא צמודה מידי – תוכלי להיראות נהדר! המראה הלא מתאמץ מעולה כדי לשבור את הקרח, ויסייע לך להראות נגישה מבחינת החברים והחברות החדשים.

המראה הסקסי עם שמלת מיני שחורה צמודה

אם ישנה מסיבה או ערב גיבוש שכולל ריקודים, אלכוהול וגוד טיים – תוכלי לפרגן לעצמך טוטאל לוק סקסי כשתלבשי שמלה שחורה צמודה. אבל לפני שאת בוחרת שמלה קצרה מידי – כדאי להתאים את הלבוש למזג האוויר. התאימי את השמלה באורך השרוולים שלה ובאורך הכללי שלה למזג האוויר. אם מדובר במזג אוויר קר, תוכלי להוסיף גרביונים שחורים צמודים ומגפיים שיתאימו לשמלה ויהיו נוחים אבל גם סקסיים.

 

 

היפסטרית ומעודכנת

המראה ההיפסטרי, חזר לאופנה, ובגדול! מדובר בלוק שהיה נפוץ בשנות ה20 של המאה העשרים וגם בשנות ה70 של אותה מאה. במראה זה התהדרו אנשי רוח, מוזיקה ואומנות, והוא נראה לא מתאמץ, אבל יש בו המון מחשבה.

אם את רוצה להשוויץ ביכולות הפאשניסטה שלך: תוכלי להרכיב לעצמך טוטאל לוק היפסטרי מעודכן, כמו למשל בחירה בחולצה מכופתרת אובר סייז פתוחה מתחתיה גוזייה צבעונית בתוספת שרשרת פנינים ארוכה המשתלבת בתוך צווארון החולצה.

את הלוק ההיפסטרי אפשר ללוות במשקפיים אופנתיים ללא מספר ובג׳ינס קצר רחב בגזרה גבוהה בקיץ או עם גרביונים כהים בחורף, ואפשר לבחור ג'ינס ארוך ורחב בגזרת mom jeans שכה אופנתי כעת.

אם מתחשק לך לקחת את הלוק לאקסטרים – תכלי לסיים את הטוטאל לוק עם כובד פדורה רחב שוליים. עשי זאת וצאי לבילוי בו תהיי כוכבת אמיתית.

בואו שיק רומנטי

אם את אוהבת את המראה העדין והרומנטי, תכלי להתלבש בסגנון בוהו שיק. מדובר בסגנון לבוש פרחוני בהיר, לא מתאמץ, אבל גם מאד נשי ובעל אמירה. בוהו שיק מעולה למראה עדין ונוח, וכולל שמלות ארוכות אווריריות ופרחוניות, סנדלים תנכיות או נעלי בובה בהירות,  מכנסיים רחבים מפשתן בתוספת גופיות עדינות או חולצה לבנה קלילה, ושאר פריטים רומנטיים ויפים שנופלים ברכות על הגוף.

עבור השלמת מראה בוהו שיק, תוכלי להוסיף עגילי חישוק בסגנון צועני, טבעות וצמידים רחבים, כך שתראי מקסימה ועליזה במראה רומנטי ונשי.

אז זה הזמן לבחור טוטאל לוק מתאים מכול הבחינות: החל מהתאמה אל מזג האוויר עד התאמה לפעילויות השונות שיתקיימו בערב יחידה בו תכלי להיות את בכול המובנים.

מאמרים נוספים

שבועת האמונים בצה"ל

נגישות